Cada any a Mònaco se celebra la fira LuxePack, la fira per excel·lència de l’Embalatge de luxe en l’àmbit internacional.

Manubens presenta en la fira les novetats d’embalatge de cintes per a enguany per als diferents mercats en els quals som presents, ja sigui en cosmètica, joieria, moda…

La fira és exclusivament per a professionals del sector, i en ella es donen cita els departaments de màrqueting de grans signatures de luxe a escala mundial i agències de publicitat que treballen per a aquests sectors, que aprofiten per a trobar les millors solucions per a les seves necessitats en el que a Embalatge es refereix.

La presència de Manubens en la fira Luxe Pack de Mònaco és important per a mantenir les relacions amb els clients de tot el món que es donen cita en aquest important esdeveniment dins del món de l’Embalatge.

LUXEPACK_banniere_2019_FR

Des del dilluns 30 de setembre a les 9 del matí, fins al dimecres 2 d’octubre a les 5 de la tarda, Manubens serà present en l’estand número I8 (Hall Indigo), com fa des de fa ja diversos anys.

Unes jornades d’aprenentatge i coneixement que sabrem aprofitar, i que compartirem encantats amb tots vosaltres.

EMBALATGE: QUE ÉS I COM ES GESTIONA EN MANUBENS

L’Embalatge és tot el referent al continent del producte (cinta, caixa, pot, ampolla, bossa…) mentre que el contingut és el producte en si.

Avui dia és tan important el continent com el contingut. El continent és el que “embeni” el producte, és el que ens crida l’atenció, ens transmet el missatge i el posiciona en la nostra ment. És molt important que totes dues parts tinguin concordança entre si. Així, no tindria sentit que tinguéssim un producte de molta qualitat amb un Embalatge que no estigués a l’altura perquè el resultat final no seria el desitjat.

Així és com es genera un treball controlat a la perfecció en cadascun dels processos que el componen, on es potencia la marca de cara al client final, i on som versàtils quant al tipus d’acabats que cada producte requereix en el món de l’Embalatge.

Ens fixem en cada detall de cada cinta de tela perquè el client que rep el producte es mostri satisfet al màxim, i això és possible perquè tenim en compte quin tipus d’impressió i acabats són els millors en cada cas aportant així una gran versatilitat en el resultat final.

slider-manubens-01

Resumint, el resultat que s’aconsegueix és exclusiu, i els clients reben un regal de la seva marca preferida amb una cinta de tela de primera qualitat que ha elaborat Manubens a la seva fàbrica de Manresa.

ACABATS I IMPRESSIONS DE L’EMBALATGE

Els acabats que duem a terme a la nostra fàbrica són molt variats, el mateix es poden finalitzar cintes de tela amb terminals metàl·lics, de plàstic, ideals per a la fabricació de bosses on s’utilitza com a anses, o amb diferents tipus de tall, com el recte, el diagonal, el diagonal oposat o el tall per registre si la cinta porta impressió.

També es poden elaborar llaços, aplicació d’adhesius, siliconades… i per descomptat, sempre es millorarà el resultat en aplicar tècniques d’impressió avançades, com la serigrafia, els metal·litzats, el relleu o la sublimació.

Sens dubte, comptar amb aquestes tècniques noves quant a presentació final de productes d’alta qualitat, és un punt a favor de la nostra marca, perquè és el moment en el qual els nostres productes aconsegueixen la màxima qualitat i la màxima difusió en qualsevol sector de negoci.

Tot això és possible gràcies a la presència de Manubens en la fira de Mònaco del 30 de setembre al 2 d’octubre d’enguany, un enclavament únic del qual estaràs desitjant saber més detalls, pregunta’ns per a poder donar-te més informació.

Si t'ha agradat comparteix-ho a les xarxes: